Мектеп педагог-психологтарының 8-9 сынып оқушыларының агрессиясының түрін анықтау мақсатында «Басса Даркидің эмоциялық тесті» сауалнамасы жүргізілді » №42 орта мектеп
"Алматы облысы білім басқармасының
Талғар ауданы бойынша білім бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің
"№42 жалпы білім беретін орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774)4-19-41
Есепші бөлімі:
+7(72774)4-19-41
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Мектеп педагог-психологтарының 8-9 сынып оқушыларының агрессиясының түрін анықтау мақсатында «Басса Даркидің эмоциялық тесті» сауалнамасы жүргізілді
25
сентябрь
2021

Мектеп педагог-психологтарының 8-9 сынып оқушыларының агрессиясының түрін анықтау мақсатында «Басса Даркидің эмоциялық тесті» сауалнамасы жүргізілді

Хаттама №2


Тақырыбы:  «Басса Даркидің эмоциялық тесті»

Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау 

Уақыты: 23.09.2021ж

Қатысқандар:  Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 9 «А» сынып оқушылары.

Барлық оқушылар саны: 22

Қатысқан оқушылар: 21

Қатыспаған оқушылар: 1

Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.

Зерттеу барысы: 9 «А» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе   «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді. 

Нәтиже: 9 «А»сынып оқушыларының көбінде физикалық агрессия мен тітіркенушілік нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.

Физикалық агрессия – басқа адамға бағытталған физикалық күш.

Тітіркенушілік – кішкентай тітіркену өзінде кері сезімдерді көрсетуге даярлық (ашуланшақтық, дөрекілік).


Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз?  -   деген сұрақтар қойылды.


Хаттама №2


Тақырыбы:  «Басса Даркидің эмоциялық тесті»

Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау 

Уақыты: 23.09.2021ж

Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 9 «Ә» сынып оқушылары.

Барлық оқушылар саны: 20

Қатысқан оқушылар: 18

Қатыспаған оқушылар: 2

Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.

Зерттеу барысы: 9 «Ә» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе   «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді. 

Нәтиже: 9 «Ә»сынып оқушыларының көбінде физикалық агрессия мен кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.

Физикалық агрессия – басқа адамға бағытталған физикалық күш .

Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі.

Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз?  -   деген сұрақтар қойылды.


Хаттама №2


Тақырыбы:  «Басса Даркидің эмоциялық тесті»

Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау 

Уақыты: 23.09.2021ж

Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 9 «Б» сынып оқушылары.

Барлық оқушылар саны: 22

Қатысқан оқушылар: 17

Қатыспаған оқушылар: 5

Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.

Зерттеу барысы: 9 «Б» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе   «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді. 

Нәтиже: 9 «Б»сынып оқушыларының көбінде тітіркенушілік пен күдіктенушілік нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.

Тітіркенушілік – кішкентай тітіркену өзінде кері сезімдерді көрсетуге даярлық (ашуланшақтық, дөрекілік).

Күдіктенушілік – адамдарға қатысты сенбеушілік және сақтықтан басқа адамдар зиян келтіруді жоспарлайды дегенге сенушілік.

Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз?  -   деген сұрақтар қойылды.


Хаттама №2


Тақырыбы:  «Басса Даркидің эмоциялық тесті»

Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау 

Уақыты: 23.09.2021ж

Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 9 «В» сынып оқушылары.

Барлық оқушылар саны: 20

Қатысқан оқушылар: 20

Қатыспаған оқушылар: 0

Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.

Зерттеу барысы: 9 «В» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе   «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді. 

Нәтиже: 9 «В»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.

Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі

Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз?  -   деген сұрақтар қойылды.


Хаттама №2


Тақырыбы:  «Басса Даркидің эмоциялық тесті»

Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау 

Уақыты: 21.09.2021ж

Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 8 «А» сынып оқушылары.

Барлық оқушылар саны: 21

Қатысқан оқушылар: 18

Қатыспаған оқушылар: 3

Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.

Зерттеу барысы: 8 «А» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе   «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді. 

Нәтиже: 8 «А»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.

Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі

Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз?  -   деген сұрақтар қойылды.


Хаттама №2


Тақырыбы:  «Басса Даркидің эмоциялық тесті»

Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау 

Уақыты: 21.09.2021ж

Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 8 «Ә» сынып оқушылары.

Барлық оқушылар саны: 23

Қатысқан оқушылар: 20

Қатыспаған оқушылар: 3

Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.

Зерттеу барысы: 8 «Ә» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе   «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді. 

Нәтиже: 8 «Ә»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.

Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі

Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз?  -   деген сұрақтар қойылды.


Хаттама №2


Тақырыбы:  «Басса Даркидің эмоциялық тесті»

Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау 

Уақыты: 21.09.2021ж

Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 8 «Б» сынып оқушылары.

Барлық оқушылар саны: 22

Қатысқан оқушылар: 22

Қатыспаған оқушылар: 0

Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.

Зерттеу барысы: 8 «Б» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе   «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді. 

Нәтиже: 8 «Б»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.

Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі

Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз?  -   деген сұрақтар қойылды.


Хаттама №2


Тақырыбы:  «Басса Даркидің эмоциялық тесті»

Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау 

Уақыты: 21.09.2021ж

Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 8 «В» сынып оқушылары.

Барлық оқушылар саны: 24

Қатысқан оқушылар: 23

Қатыспаған оқушылар: 1

Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.

Зерттеу барысы: 8 «В» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе   «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді. 

Нәтиже: 8 «В»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну мен негативизм нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.

Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі.

Негативизм – мінез – құлықтағы оппозициялық күй пассивты қарсылықтан қалыптасқан заңдылықтар мен дәстүрлерге қарсы күреске дейін жеткізетін күй. 

Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз?  -   деген сұрақтар қойылды.


Хаттама №2


Тақырыбы:  «Басса Даркидің эмоциялық тесті»

Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау 

Уақыты: 21.09.2021ж

Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 8 «Г» сынып оқушылары.

Барлық оқушылар саны: 20

Қатысқан оқушылар: 18

Қатыспаған оқушылар: 2

Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.

Зерттеу барысы: 8 «Г» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе   «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді. 

Нәтиже: 8 «Г»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.

Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі

Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз?  -   деген сұрақтар қойылды.