Мектеп педагог-психологтарының 8-9 сынып оқушыларының агрессиясының түрін анықтау мақсатында «Басса Даркидің эмоциялық тесті» сауалнамасы жүргізілді
Хаттама №2
Тақырыбы: «Басса Даркидің эмоциялық тесті»
Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау
Уақыты: 23.09.2021ж
Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 9 «А» сынып оқушылары.
Барлық оқушылар саны: 22
Қатысқан оқушылар: 21
Қатыспаған оқушылар: 1
Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.
Зерттеу барысы: 9 «А» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді.
Нәтиже: 9 «А»сынып оқушыларының көбінде физикалық агрессия мен тітіркенушілік нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.
Физикалық агрессия – басқа адамға бағытталған физикалық күш.
Тітіркенушілік – кішкентай тітіркену өзінде кері сезімдерді көрсетуге даярлық (ашуланшақтық, дөрекілік).
Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз? - деген сұрақтар қойылды.
Хаттама №2
Тақырыбы: «Басса Даркидің эмоциялық тесті»
Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау
Уақыты: 23.09.2021ж
Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 9 «Ә» сынып оқушылары.
Барлық оқушылар саны: 20
Қатысқан оқушылар: 18
Қатыспаған оқушылар: 2
Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.
Зерттеу барысы: 9 «Ә» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді.
Нәтиже: 9 «Ә»сынып оқушыларының көбінде физикалық агрессия мен кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.
Физикалық агрессия – басқа адамға бағытталған физикалық күш .
Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі.
Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз? - деген сұрақтар қойылды.
Хаттама №2
Тақырыбы: «Басса Даркидің эмоциялық тесті»
Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау
Уақыты: 23.09.2021ж
Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 9 «Б» сынып оқушылары.
Барлық оқушылар саны: 22
Қатысқан оқушылар: 17
Қатыспаған оқушылар: 5
Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.
Зерттеу барысы: 9 «Б» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді.
Нәтиже: 9 «Б»сынып оқушыларының көбінде тітіркенушілік пен күдіктенушілік нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.
Тітіркенушілік – кішкентай тітіркену өзінде кері сезімдерді көрсетуге даярлық (ашуланшақтық, дөрекілік).
Күдіктенушілік – адамдарға қатысты сенбеушілік және сақтықтан басқа адамдар зиян келтіруді жоспарлайды дегенге сенушілік.
Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз? - деген сұрақтар қойылды.
Хаттама №2
Тақырыбы: «Басса Даркидің эмоциялық тесті»
Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау
Уақыты: 23.09.2021ж
Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 9 «В» сынып оқушылары.
Барлық оқушылар саны: 20
Қатысқан оқушылар: 20
Қатыспаған оқушылар: 0
Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.
Зерттеу барысы: 9 «В» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді.
Нәтиже: 9 «В»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.
Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі
Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз? - деген сұрақтар қойылды.
Хаттама №2
Тақырыбы: «Басса Даркидің эмоциялық тесті»
Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау
Уақыты: 21.09.2021ж
Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 8 «А» сынып оқушылары.
Барлық оқушылар саны: 21
Қатысқан оқушылар: 18
Қатыспаған оқушылар: 3
Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.
Зерттеу барысы: 8 «А» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді.
Нәтиже: 8 «А»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.
Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі
Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз? - деген сұрақтар қойылды.
Хаттама №2
Тақырыбы: «Басса Даркидің эмоциялық тесті»
Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау
Уақыты: 21.09.2021ж
Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 8 «Ә» сынып оқушылары.
Барлық оқушылар саны: 23
Қатысқан оқушылар: 20
Қатыспаған оқушылар: 3
Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.
Зерттеу барысы: 8 «Ә» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді.
Нәтиже: 8 «Ә»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.
Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі
Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз? - деген сұрақтар қойылды.
Хаттама №2
Тақырыбы: «Басса Даркидің эмоциялық тесті»
Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау
Уақыты: 21.09.2021ж
Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 8 «Б» сынып оқушылары.
Барлық оқушылар саны: 22
Қатысқан оқушылар: 22
Қатыспаған оқушылар: 0
Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.
Зерттеу барысы: 8 «Б» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді.
Нәтиже: 8 «Б»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.
Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі
Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз? - деген сұрақтар қойылды.
Хаттама №2
Тақырыбы: «Басса Даркидің эмоциялық тесті»
Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау
Уақыты: 21.09.2021ж
Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 8 «В» сынып оқушылары.
Барлық оқушылар саны: 24
Қатысқан оқушылар: 23
Қатыспаған оқушылар: 1
Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.
Зерттеу барысы: 8 «В» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді.
Нәтиже: 8 «В»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну мен негативизм нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.
Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі.
Негативизм – мінез – құлықтағы оппозициялық күй пассивты қарсылықтан қалыптасқан заңдылықтар мен дәстүрлерге қарсы күреске дейін жеткізетін күй.
Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз? - деген сұрақтар қойылды.
Хаттама №2
Тақырыбы: «Басса Даркидің эмоциялық тесті»
Мақсаты: адамның бойындағы агрессивтілікті анықтау
Уақыты: 21.09.2021ж
Қатысқандар: Педагог – психологтары: Набиева Г.Т; Талғат М.Д; 8 «Г» сынып оқушылары.
Барлық оқушылар саны: 20
Қатысқан оқушылар: 18
Қатыспаған оқушылар: 2
Құрал – жабдықтар: әр оқушыға жауап бланкісі, қалам, қарындаш.
Зерттеу барысы: 8 «Г» сынып оқушыларына жауап бланкісіне «+» немесе «-» таңбаларын белгілеулерін талап етілді.
Нәтиже: 8 «Г»сынып оқушыларының көбінде кінәні сезіну нәтижелері шығып отыр. Тест алу барысында ешқандай қиындық туындаған жоқ. Түсінбеген сұрақтарына оқушылар толықтай жауап алды.
Кінәні сезіну – субьектінің өзінің жаман адам екендігіне сенімділігі сонымен бірге ар – ұятының жоқтығы сезінуі
Кері байланыс: Оқушылар тарапынан апай птичка қойсақ болмай ма? Апай неге «+» «-» қоямыз? - деген сұрақтар қойылды.