Тақырыбы: «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?» » №42 орта мектеп
"Алматы облысы білім басқармасының
Талғар ауданы бойынша білім бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің
"№42 жалпы білім беретін орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774)4-19-41
Есепші бөлімі:
+7(72774)4-19-41
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Тақырыбы: «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»
11
декабрь
2021

Тақырыбы: «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»

Тақырыбы: «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»

Мақсаты: ҰБТ-ның ерекшеліктерімен бітіруші түлектерді таныстыру.

«Ассоциация» жаттығуы

Қатысушыларға нұсқау беріледі: «Ассоциация – бұл естіген немесе көрген зат жайында соған қатысты ойлардың басыңа келуі. Ең бірінші бізге қатысушының айтқан сөзіне байланысты ассоциация ойлау керек. Көп ойланбауға тырысыңыз, ойыңызға тез түскен нәрсені атауыңызға болады. Ал мен бастаймын: Емтихан ...»

Тақырыптың ұсынылуы

Жүргізуші: Сіздің жақында мектептегі жылдарыңыз аяқталады. Алдарыңызда өте маңызды сынақ-емтихан тұр. Бұл емтиханды ерекше формада тапсырасыздар. Бұл – ҰБТ деп аталады.

ҰБТ жайында ақпараттан бұрын оқушылардан ҰБТ жайында не белгілері келетінін анықтап алу қажет.

Ақпарат

ҰБТ – бұл әр пән бойынша тегін емтихан жүйесі. ҰБТ қорытындылары мектеп аттестаты мен жоғары оқу орнына түсу кезінде жарамды болып табылады. Әр пән бойынша емтихан сұрақтары мен тапсырмалары әр түрлі типте болады. ҰБТ тапсыру процесі үшін: емтихан жоғары мобильділік, тез қабылдағыштық, жоғары дәрежеде зейінді шоғырландыру, қиюластырғыштық қажет.

Ойландыру

Ең маңыздысы оқушылар өздері ҰБТ жайында ой қалыптастырғаны жөн. сондықтан да «ҰБТ маған не бере алады?» деген тақырыпта ой түйіндеген жөн. Оқушылардың мынадай сұрақтарға жауап іздеулерін құрастыру керек. ҰБТ мен үшін дәстүрлі формадағы емтихан және оның мен үшін маңыздылығы неде?

«Мен неге қол жеткізгім келеді?» жаттығуы

Мақсаты: жеңіске жетуге талпындыру.

Нұсқау: Бірнеше уақыт тыныштықта отырып, мен неге қол жеткізгім келеді деп ойланыңыз. Сіз ол үшін не істеу керектігін анықтаңыз. Сіз оы ойыңызды сөзсіз, мимика, ым-ишара көмегімен көрсете аласыз ба?

Талдау

  • маңызды мақсатты таңдау қиын болды ма?
  • Өз мақсатыңызға жету үшін не істеу керек?
  • Сіздің мақсатыңыз ірі ме әлде ұсақ-түйек пе әлде казіргі жетістіктеріңіз бе?

Рефлексия

Сабақ қорытындысын өткізу. Бітірушілер келесі сұрақтарға жауап береді:

  • Қазір сіз өзіңізді қалай сезінесіз?
  • Не ұнады не ұнамады?
  • Сіз өзіңіз үшін жаңадан не білдіңіз?


«№ 42 жалпы білім беретін орта мектебі» мемлекеттік  коммуналдық мекемесі

11 сынып оқушыларымен  «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?» тақырыбында өтілген тренинг бойынша

АНЫҚТАМА

              2021-2022 оқу жылының желтоқсан  айында мектеп педагог-психологтары  11 сынып оқушыларымен  «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»   тақырыбында трениг  жүргізіп, оқушыларға кеңестер берілді.

Мақсаты: ҰБТ-ның ерекшеліктерімен бітіруші түлектерді таныстыру.

Оқушыларға бірнеше кеңестер беріліп,«Ассоциация» жаттығуы жасатылды.

Қатысушыларға нұсқау беріледі: «Ассоциация – бұл естіген немесе көрген зат жайында соған қатысты ойлардың басыңа келуі.

         Ең бірінші бізге қатысушының айтқан сөзіне байланысты ассоциация ойлау керек. Көп ойланбауға тырысыңыз, ойыңызға тез түскен нәрсені атауыңызға болады. Ал мен бастаймын: Емтихан ...» оқушылар ары қарай өз ойларымен жалғастырып отырды.

Сонымен қатар мектеп психологтары оқушыларға  ҰБТ жайында ақпараттар беріп, ҰБТ жайында  қосымша не белгілері келетінін сұрады..

Ақпарат

ҰБТ – бұл әр пән бойынша тегін емтихан жүйесі. ҰБТ қорытындылары мектеп аттестаты мен жоғары оқу орнына түсу кезінде жарамды болып табылады. Әр пән бойынша емтихан сұрақтары мен тапсырмалары әр түрлі типте болады. ҰБТ тапсыру процесі үшін: емтихан жоғары мобильділік, тез қабылдағыштық, жоғары дәрежеде зейінді шоғырландыру, қиюластырғыштық қажет.

Ойландыру

Ең маңыздысы оқушылар өздері ҰБТ жайында ой қалыптастырғаны жөн. сондықтан да «ҰБТ маған не бере алады?» деген тақырыпта ой түйіндеген жөн. Оқушылардың мынадай сұрақтарға жауап іздеулерін құрастыру керек. ҰБТ мен үшін дәстүрлі формадағы емтихан және оның мен үшін маңыздылығы неде?

«Мен неге қол жеткізгім келеді?» жаттығуы жасалды.

Мақсаты: жеңіске жетуге талпындыру.

Нұсқау: Бірнеше уақыт тыныштықта отырып, мен неге қол жеткізгім келеді деп ойланыңыз. Сіз ол үшін не істеу керектігін анықтаңыз. Сіз оы ойыңызды сөзсіз, мимика, ым-ишара көмегімен көрсете аласыз ба?

Талдау

маңызды мақсатты таңдау қиын болды ма?

Өз мақсатыңызға жету үшін не істеу керек?

Сіздің мақсатыңыз ірі ме әлде ұсақ-түйек пе әлде казіргі жетістіктеріңіз бе?

Рефлексия

Тренингті қорытындысын өткізу. Бітірушілер келесі сұрақтарға жауап береді:

Қазір сіз өзіңізді қалай сезінесіз?

Не ұнады не ұнамады?

Сіз өзіңіз үшін жаңадан не білдіңіз?



Оқушыларға тренинг өте қызықты болды және өз деңгейінде өтілді.


                                                   Мектеп психологі :    Талғат М.Д.

                                                                                Набиева Г.Т